söndag 7 februari 2010

Mitt förflutna!

Ojojoj vad trött jag var i dag. Jag sov ända till 12.30 på eftermiddagen. Har inte alls hunnit med mycket i dag hehehe.. dagen bara flög förbi mig :P
Hann i allafall med  ett träningspass på gymmet :) Känner mig allt starkare i kroppen och kommer nu att öka mina vikter en smula. Men ska det ge lite synligt resultat så får jag nog ligga i lite mer tror jag. Ska snart lägga in en bild som visar före träningen. Och i sommar lägger jag in en bild på resultatet efter träningen :D


Har lite ångest för att jag fortfarande inte har skrivit brev till barnhemmet i Indien som jag kommer ifrån. Men nu kom jag ju på att jag kan ge dom en länk till min blogg så att den barnsköterskan som tog hand om mig kan läsa om vad jag gör och vad som händer här i Sverige :)
Här nedan är en bild på mig och min barnsköterska som hade hand om mig som liten :)
Och den andra bilden är på mig när jag var 4 år och precis kommit till Sverige :D





5 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhh, så fina kort älskling...du vet hur mkt jag tycker om bilden på dig och barnsköterskan. (kan inte stava hennes namn)

aboutjuliaa sa...

guud, vasd söööt du var när du var liten :) såå himmla söööööööööööööt :D

Blondinpeter sa...

ok tack tack. Jag ska försöka uppnå samma utseende med hjälp av plastikoperationerna om några veckor :D

Elisabeth Ohlström sa...

Fina bilder Peter. =)

Sabina sa...

Hej!
Har startat en frågestund nu så titta gärna in och lämna en eller flera frågor - gärna för allt mellan himmel och jord!
Ställ den/dem i detta inlägg:
http://saabiina.blogg.se/2010/february/8-februari-10-fragestund.html

så svarar jag på dom på söndag i ett videoinlägg!
Tack :)