onsdag 10 februari 2010

Bort med ölkaggen..

Tror att jag allt mer börjar likna någon form av träningsnarkoman. Har börjat gå till gymmet dagligen nu. Mer o mer motion behövs. Måste få bort min ölkagge innan jag har möjlighet att få fram mitt gamla goda sexpack :D Deffa är vad jag gör :)
Men jag börjar redan känna att jag kan öka vikterna på gymmet. Utvecklingen går alltid fort i början, och det känns kul. Nu är det inte musklerna i sig som hunnit bli så värst mycket starkare, utan det är ju naturligtvis kroppen i övrigt som börjat tåla motståndet bättre.
Viktigast är att man gör övningarna rätt, vilket många INTE gör. Det ser så himla kul ut när vissa lägger på överdrivet mycket tyngder för att det ska se ut som dom är jätte starka. Det är bara det hälften av dom gör ju övningarna fel... ROFL... inte så konstigt att vissa kan lägga på för mycket tyngder när dom fuskar med övningarna. Men men.. det finns säkert folk som blir impade av det... eller nått :)


I morgon blir det gymmet igen.. och kanske lite plogning också beroende på snömängden som ska komma. Får se...
Här nedan kommer ett litet youtube-klipp. (För underhållningens skull).



2 kommentarer:

Unknown sa...

Vad står ROFL för? Tog du lite time out från deffandet idag när du drack kaffe med baielys och åt paj till :D

Blondinpeter sa...

ROFL är en förkortning för engelska:
Rolling On the Floor Laughing. Som då betyder att man ligger med magkramper på golvet av skrattattacker..

LOL är en förkortning för engelska:
Laughing Out Loud. Som då betyder att man skrattar öppet och högt :)