måndag 29 mars 2010

Kultingarna dödades snabbt...

När jag var längst inne i skogen så upptäckte hundarna ett vildsvinsbo. Det tog inte många minuter förrän alla kultingarna (4 st) var dödade. En av hundarna är fortfarande kvar i skogen och patrullerar. Naturligtvis så lämnade jag ju mobilen hemma så jag fick inte kriget fångat på film. Suggan hade nog stuckit därifrån precis innan vi dök upp, för hon syntes inte till någonstans...


ska ut i skogen igen för o se om jag kan få med mig Stella (en av hundarna) hem.


Nej blev inget griskött i dag även om tanken slog mig hehehe...


Det blev anka med ris o jordnötter samt lite annat :)

3 kommentarer:

Tobbe sa...

Då blir det vildsvins kött ikväll då då? ;)

Anonym sa...

Du e ju körd i roten! hur fan kan du låta dina hundar springa lösa och bita ihjäl djur på det sättet, synd att det inte var dig dom bet ihjäl.

Peterbloggen sa...

Vi jägare brukar döda vildsvin. Så det kändes bara bra att hundarna slet dom i stycken. Hade du varit där så hade det antagligen varit du som blev dödad av hundarna. Det är dom anonyma o rädda som skall jagas och dödas!!