söndag 21 februari 2010

Vill inte bränna skallen..

I dag söndag så blir det en ganska lugn dag.. Jag har varit igång alla dagar sedan vi kom hit i torsdags. Jag tänkte spendera lite tid framför datorn. Har inte tillräckligt med minne på min mobiltelefon så jag måste försöka föra över bilder och videoklipp till datorn på något sätt.. har dock upptäckt att internet är extremt segt här, så det kommer nog ta sin lilla tid.

I dag var det drygt 30 grader varmt klockan 11 på morgonen så jag tror att det blir ännu varmare snart.. vill ju inte bränna skallen så jag håller mig inne ett tag till :P Skallen är för övrigt det enda jag kan bränna på min blonda kropp.

Bilden nedan visar den gambianska öl sorten  :D


Här är en tropisk fågel som jag råkade fånga med kameran.

1 kommentarer:

Elisabeth Ohlström sa...

Åhh den ser god ut =)