tisdag 26 januari 2010

Första träningspasset..

Mitt första träningspass blir i dag. Ser fram emot att börja motionera och stärka min åtråvärda svarta kropp. Får se hur mycket träningsverk jag kommer få av detta.. Kommer att börja lite lätt tror jag.. typ med inga vikter alls :P
Har lite ångest för att jag inte skrivit något brev ner till Indien och det barnhem som jag kom ifrån. Jag var där för ett år sedan och hälsade på för första gången. Efter det har dom skickat en massa e-mail till mig. Och jag har inte svarat på något.. får mer o mer ångest för det.. måste nog sätta mig o författa ihop något.. så vi hörs senare..
För er som är intresserade av att spela Age Of Conan (AOC) kan bara hör av sig..vill gärna ha flera medspelare att gå pvp med och raida :D

1 kommentarer:

Sabina sa...

Vad tycker du om övernaturliga fenomen - andar? Tror du på sånt eller inte? Har du någonsin vart med om någonting övernaturligt?
Kika in på min blogg och lämna några rader i mitt diskussionsinlägg som handlar om just andar. Du hittar inlägget här: http://saabiina.blogg.se/2010/january/25-januari-10-diskussion-9.html

Tack!