måndag 25 januari 2010

Jag var i dag en sväng ner till Lund för att fixa lite ärenden.

Kändes väldigt jobbigt att gå upp klockan 08.11. Jag som har haft sovmorgon ett bra tag.. hehe..
Har inte så mycket mer planer för dagen än att söka lite jobb kombinerat med en hel del dataspel. Jag spelar ett spel som heter Age Of Conan. Det är ungefär som WoW men mycket bättre då alltså hehehehe.. Spelet går ut på att man levlar upp en karaktär till lvl 80 och därefter går på räder för att förhoppningsvis få tag på väldigt fina saker till sin karaktär.  Jag orkar tyvärr inte förklara i detalj vad detta strategispel går ut på. Är väl inte så intressant. Men är ni intresserade så hör av er ;P
Nu ska jag ta paus för dagen med mitt bloggande på min underbara blogg :D


Här nedan följer ett gammalt klipp från ett fint restaurangbesök som jag gjorde i Danmark för 2,5 år sedan :D
Vi hörs :)


1 kommentarer:

Unknown sa...

Spelar du än AoC :P! Har du hålt på med det sen vi jobbade ihop lr? Blev rätt less på det snabbt, blev det roligare högre upp i lvl? Ha de gött